Miljöteknik i världsklass

Envac har fått en ny webbplats som visar upp innovativa, coola och klimatsmarta lösningar inom sophantering. Läs mer

Plats 1 och 5 – topplista för myndigheter

IDG har utsett årets myndigheter på nätet. Vinnare är Försäkringskassan, Skatteverket blev 5:a. Jag har jobbat med båda. Läs mer

Innehållsstrategi för Skatteverket

Skatteverket har fått en innehållsstrategi för sitt digitala kundmöte. Allt innehåll som skapas ska utgå från kundens behov. Läs mer

Rätt tonalitet stärker Qliros varumärke

Språket är superviktigt för att Qliro ska lyckas med att kommunicera sina värden och särskilja sig från konkurrenterna. Läs mer

Försäkringskassan talar klarspråk

Försäkringskassan har jobbat hårt för att minskat antalet försäkringstekniska krångelord på sin webbplats. Läs mer

Skanska får ny webbplats

Jag har jobbat med att fylla den nya webbplatsen med massor av innehåll och skapa en logisk struktur. Läs mer

Träning och alkohol – Systembolaget

Vad är sanning och vad är myt? Se filmerna där kända träningsprofiler pratar om träning och alkohol. Läs mer

Nixon – lite svårare att älska

Varumärket Nixon och jag har haft en långvarig och kärleksfull relation. Nyligen fick den sig en liten knäck. Läs mer

Puderlätt copy med Lion Alpin

En tonalitet som andas pudersnö och sköna svängar ska sälja skidresor till Alperna. Snacka om att ha roligt på jobbet! Läs mer

Upptäck Stockholm med Master Card

Master Card vill hjälpa dig att upptäcka Stockholm. Jag skriver om restauranger, shopping och annat skoj. Läs mer

Handla mat på nätet med Coop

Coop har lanserat en ny version av sin e-butik. Jag har tagit fram ny tonalitet och jobbat med microcopyn. Läs mer

IKEA retas med Apple

Nu lanseras IKEA sin bookbook, en enkel och intuitiv liten grej som aldrig behöver laddas. Apple får en känga för sina storslagna produktlanseringar. Briljant utfört! Läs mer